25. srpnja 2024.

Zadar.TV

Zadar TV-Pouzdana Destinacija za Vrhunske Sadržaje u Zadru

EYEVAN: Recenzija Emotivnog Spota ‘Vidjet Ću Te U Snovima’

2 min read

EYEVAN nas očarava svojim višestrukim talentima u pjesmi “Vidjet Ću Te U Snovima”. On nije samo autor teksta, već i osoba odgovorna za svaki glazbeni element – od melodije do aranžmana, odsviranog na instrumentima pa do produkcije. Osjeti se osobni dodir u svakom tonu, stvarajući atmosferu koja se lako povezuje s osjećajem intimnosti i dubine. Saša Miočić, odgovoran za mastering, dodatno je poboljšao kvalitetu zvuka, pružajući nam kristalno čist doživljaj EYEVAN-ove glazbe.

Antonio Jović i Ivan Vidović sjajno surađuju u stvaranju vizualnog doživljaja za pjesmu. Sniman u Zadru i okolici, spot dočarava osobnu povezanost izvođača s mjestom, dodajući dublji sloj priči. Antonio Jović, kao glavni snimatelj, uspješno je uhvatio suptilne detalje i emocije koje prate svaki stih pjesme. Filip Gotovina kao drugi snimatelj pridonio je dinamici i raznolikosti kadrova. Kreativni dodaci poput odjeće dizajnirane od strane Lais Carolina Barros Pereira dodaju estetski dojam spotu.

Tekst “Vidjet Ću Te U Snovima” odražava duboku zahvalnost i poštovanje prema djedu. Stihovi su prožeti iskrenošću i emotivnošću, stvarajući povezanost s publikom. Refren je iznimno zarazan, naglašavajući osjećaj snage i inspiracije koju EYEVAN crpi iz tog odnosa. Tekst se bavi temama opraštanja, zahvalnosti, i trajnog utjecaja koji djedovi imaju na naše živote.

“Vidjet Ću Te U Snovima” nije samo glazbeno ostvarenje, već i emotivan portret odnosa s djedom. EYEVAN izvrsno spaja osobnu priču s glazbenim izričajem na način koji ne ostavlja ravnodušnim. Ova pjesma ne samo da će vas pratiti u snovima, već će vas inspirirati i u svakodnevnom životu. EYEVAN uspijeva prenijeti ne samo tonove i note, već i srce i dušu, stvarajući glazbenu priču koja će zasigurno ostati s vama.